Iprom

Digitalni presežki Slovenije 2025
Računalniške novice
sreda, 14. maj 2025 ob 21:49
Tudi letos bodo v okviru tekmovanja WEBSI Digitalni presežki Slovenije že štirinajsto leto zapored, z velikim...
 
Letos se obeta 14-odstotna rast naložb v digitalno oglaševanjeda
Tehnokrat
torek, 29. april 2025 ob 19:21
Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje naložb, največ sredstev pa še naprej namenjajo prikaznemu oglaševanju, ki skupaj z oglaševanjem v družbenih medijih ostaja med...
 
Raziskava iPROMa in Valicona: Slovenski oglaševalci v 2025 napovedujejo 14-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje
Računalniške novice
petek, 25. april 2025 ob 11:42
Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje...
 
"Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo"
Finance
ponedeljek, 21. april 2025 ob 10:00
Anže Hribar iz družbe iPROM pred SMK opozarja, da se veliko podjetij UI loteva brez jasnih ciljev in pričakuje takojšnje rezultate. "V praksi pa je učinkovitost UI zelo odvisna od kakovosti...
 
iPROMova raziskava: Vsako četrto podjetje v Sloveniji za zakup oglasnega prostora že uporablja prvoosebne podatke
Računalniške novice
četrtek, 13. marec 2025 ob 15:15
Najnovejša raziskava družbe iPROM kaže, da slovenska podjetja vse bolj prepoznavajo pomen prvoosebnih podatkov za...
 
Zakup oglasnega prostora s prvoosebnimi podatki
Tehnokrat
četrtek, 13. marec 2025 ob 12:41
Najnovejša raziskava družbe iPROM kaže, da slovenska podjetja vse bolj prepoznavajo pomen prvoosebnih podatkov za uspešno digitalno oglaševanje. Čeprav 72,7 odstotka v raziskavi sodelujočih podjetij še vedno uporablja tretjeosebne podatke,...
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian