Iprom

Pri Peugeotu so ustvarili digitalnega prodajnega svetovalca
Avtomanija.com
sreda, 20. marec 2024 ob 13:07
Razvoj oziroma uporaba umetne inteligence je v zadnjem času v izjemnem porastu. Po novem se tega poslužujejo tudi pri prodaji avtomobilov, kar so na zanimiv način pokazali pri slovenski izpostavi Peugeota.
 
Digitalno oglaševanje se ne ustavlja
Tehnokrat
torek, 5. marec 2024 ob 09:12
Naložbe v digitalno oglaševanje bodo v letošnjem letu v primerjavi z lanskim letom v povprečju zrasle za sedem odstotkov. Delež oglaševalskega proračuna, ki ga posamezno podjetje v Sloveniji v povprečju nameni za digitalno oglaševanje, pa...
 
Preizkusite prvi avtomobilski »chatbot« v Sloveniji
Računalniške novice
petek, 1. marec 2024 ob 09:34
Peugeot je uvedel prvi avtomobilski »chatbot« v Sloveniji, ki ga poganja umetna inteligenca. Tudi v uredništvu smo...
 
iPROM lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval skoraj 40 odstotkov več oglasov kot leta 2022
Računalniške novice
četrtek, 8. februar 2024 ob 07:00
V preteklem letu je iPROM s svojimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal skoraj 40 odstotkov več oglasov kot v...
 
Lani prek digitalnih medijev največ oglaševala trgovina
Krizno ogledalo
nedelja, 4. februar 2024 ob 08:21
Agencija za digitalno oglaševanje iPROM je lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazala 38,9 odstotka več oglasov kot v letu 2022. Po...
 
Lani serviranih kar 40 % več spletnih oglasov
Tehnokrat
sreda, 31. januar 2024 ob 14:53
Se tudi vam zdi, da se pri brskanju po spletu utapljate v spletnih oglasih? Nič čudnega, saj je zgolj podjetje iPROM lani s svojimi oglaševalsko-tehnološkimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev...
 
Kako digitalni mediji podpirajo spletno in nespletno prodajo
Finance
četrtek, 7. december 2023 ob 09:11
Letošnja raziskava iPROMa in Valicona ugotavlja, da je nakupni proces porabnikov vse bolj digitaliziran, saj so digitalni mediji glavni dejavnik v procesu raziskovanja in odločitve za nakup
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian