Iprom

Podatki so kul, a je treba vedeti, kaj želimo z njimi
Finance
petek, 30. maj 2025 ob 14:00
Znanje, ki je bilo včeraj rezervirano za velike korporacije, je danes na voljo vsakemu marketinškemu oddelku
 
(intervju) Umetna inteligenca je katalizator za rešitve
Finance
sreda, 21. maj 2025 ob 17:38
Pred 30
 
Digitalni presežki Slovenije 2025
Računalniške novice
sreda, 14. maj 2025 ob 21:49
Tudi letos bodo v okviru tekmovanja WEBSI Digitalni presežki Slovenije že štirinajsto leto zapored, z velikim...
 
Letos se obeta 14-odstotna rast naložb v digitalno oglaševanjeda
Tehnokrat
torek, 29. april 2025 ob 19:21
Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje naložb, največ sredstev pa še naprej namenjajo prikaznemu oglaševanju, ki skupaj z oglaševanjem v družbenih medijih ostaja med...
 
Raziskava iPROMa in Valicona: Slovenski oglaševalci v 2025 napovedujejo 14-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje
Računalniške novice
petek, 25. april 2025 ob 11:42
Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje...
 
"Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo"
Finance
ponedeljek, 21. april 2025 ob 10:00
Anže Hribar iz družbe iPROM pred SMK opozarja, da se veliko podjetij UI loteva brez jasnih ciljev in pričakuje takojšnje rezultate. "V praksi pa je učinkovitost UI zelo odvisna od kakovosti...
 
iPROMova raziskava: Vsako četrto podjetje v Sloveniji za zakup oglasnega prostora že uporablja prvoosebne podatke
Računalniške novice
četrtek, 13. marec 2025 ob 15:15
Najnovejša raziskava družbe iPROM kaže, da slovenska podjetja vse bolj prepoznavajo pomen prvoosebnih podatkov za...
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian