Računalniške novice
|
petek, 1. marec 2013 ob 18:50 |
Pri nakupih kozmetike in prehranskih dopolnil ima oglaševanje večji vpliv na spodbudo nakupnega procesa kot v drugih kategorijah, zajetih v raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, ki sta...
|
|
Računalniške novice
|
sobota, 23. februar 2013 ob 10:54 |
Pri nakupih kozmetike in prehranskih dopolnil ima oglaševanje večji vpliv na spodbudo nakupnega procesa kot v drugih kategorijah, zajetih v raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika....
|
|
Delo
|
sobota, 16. februar 2013 ob 15:00 |
Pred časom smo v Delovi prilogi Na kolesih objavili novičko o tem, kaj Američane vodi pri odločitvi za nakup avtomobila in zakaj nekega modela sploh ne bi izbrali. No, vmes je že potekala...
|
|
Moj mikro
|
petek, 8. februar 2013 ob 02:03 |
iPROM je v letu 2012 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 10 milijard spletnih oglasov.
|
|
Računalniške novice
|
sreda, 6. februar 2013 ob 13:44 |
Z raziskavo »Nakupna pot slovenskega potrošnika« sta Valicon in iPROM ugotavljala, kako pri slovenskih spletnih kupcih poteka nakupna pot – od začetnega dražljaja prek iskanja informacij do...
|
|
Finance
|
sreda, 30. januar 2013 ob 22:30 |
Raziskava družb Valicon in Iprom je pokazala, da Slovenci za nove avtomobile odštejemo največ med 10 in 20 tisoč evri, za rabljene pa do deset tisočakov; ob tem se večinoma (59 odstotkov...
|
|
Grafičar
|
sreda, 30. januar 2013 ob 09:55 |
Velika večina potrošnikov se, ne glede na to, kaj kupujejo, o izdelku ali storitvi pred nakupom informira. Tako je na primer v procesu nakupa...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>
|