Iprom

Nakupna pot slovenskega potrošnika – prva raziskava nakupne odločitve
Računalniške novice
torek, 29. januar 2013 ob 22:29
Valicon in iProm sta danes predstavila prvo slovensko raziskavo o procesu nakupne odločitve slovenskih potrošnikov. Pri raziskavi so se osredotočili na dejanske kupce, ki so v določenem obdobju...
 
Potrošniki vedo več kot trgovci
zurnal24.si
torek, 29. januar 2013 ob 20:24
Raziskava. Največ kupcev se šest mesecev odloča, kateri avto bodo kupili.
 
Kako se odločajo slovenski potrošniki
Finance
torek, 29. januar 2013 ob 15:50
Valicon in iPROM sta analizirala proces nakupne odločitve kupcev
 
Avtomobil v povprečju kupujemo šest mesecev
SiOL.net
torek, 29. januar 2013 ob 14:13
Slovenski internetni uporabniki se za menjavo avtomobila odločajo večinoma po več kot petih letih, je med drugim pokazala prva slovenska raziskava o procesu nakupne odločitve.
 
Nič več hitrih nakupov. Postali smo superpotrošniki!
24ur.com
torek, 29. januar 2013 ob 14:12
Le še malo nakupov opravimo po trenutnem navdihu. Vse več nakupov, še posebej večjih, namreč potrošniki opravimo po temeljitem raziskovanju tržišča. Takšnim "superpotrošnikom"...
 
Prva raziskava o procesu nakupne odločitve: Slovenec se za nakup avtomobila odloča šest mesecev
Dnevnik
torek, 29. januar 2013 ob 13:20
V sodelovanju podjetja Valicon, ki se ukvarja s trženjskimi raziskavami javnega mnenja, in podjetjem iprom, ki je največji zakupnik oglasnega prostora v digitalnih medijih pri nas, je nastala...
 
32 % več spletnih oglaševalskih akcij več
Podpalmo.si
nedelja, 27. januar 2013 ob 15:57
iPROM je v letu 2012 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 10 milijard spletnih oglasov. Z ...
 
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian