24ur.com
|
sreda, 26. oktober 2011 ob 15:38 |
Slovenski uporabnik interneta že skoraj tretjino časa, ki ga nameni za spremljanje medijev, porabi za spletne medije. Predvsem mladi pa so tisti, ki vplivajo na nov način uporabe...
|
|
Finance
|
sreda, 26. oktober 2011 ob 15:06 |
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade Slovencev glede spremljanja medijev
|
|
Primorska.info
|
sreda, 26. oktober 2011 ob 14:30 |
Raziskava Iproma in Valicona kaže, da slovenski uporabniki interneta med tednom v povprečju 30 odstotkov časa, namenjenega spremljanju medijev, preživijo ob uporabi spletnih medijskih vsebin.
|
|
Dnevnik
|
sreda, 26. oktober 2011 ob 14:25 |
Vse večja razširjenost in raba interneta spreminja tudi navade glede spremljanja medijev. Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj tretjino časa, ki ga namenjajo za spremljanje medijev,...
|
|
SiOL.net
|
sreda, 26. oktober 2011 ob 14:23 |
Ljubljana - Slovenski uporabniki interneta tako že skoraj tretjino časa, ki ga namenjajo za spremljanje medijev, porabijo ob spremljanju spletnih medijskih vsebin.
|
|
DNE
|
sreda, 26. oktober 2011 ob 10:00 |
Podjetji iPROM in Valicon sta od konca julija do sredine septembra letos izvajali spletno raziskavo o medijski potrošnji med slovenskimi uporabniki...
|
|
Moj mikro
|
nedelja, 16. oktober 2011 ob 03:19 |
Porsche Slovenijaje za blagovno znamko Škoda v sodelovanju s podjetjem iPROM pripravil spletno oglaševalsko akcijo, podprto z iPROM-ovim novim oglasnim formatom iPROM SlideStory AD.
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>
|