SiOL.net
|
nedelja, 1. junij 2008 ob 13:53 |
Ljubljana - Video vsebine prek spleta gleda 86 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, ugotavlja raziskava o uporabi spletnih video vsebin, ki sta jo maja na vzorcu 1037 vprašanih opravila iPROM in Valicon.
|
|
Finance
|
nedelja, 1. junij 2008 ob 11:12 |
Video vsebine prek spleta gleda 86 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, ugotavlja raziskava o uporabi spletnih video vsebin, ki sta jo maja na vzorcu 1037 vprašanih opravila iPROM in Valicon....
|
|
Dnevnik
|
petek, 30. maj 2008 ob 10:56 |
iPROM je v sodelovanju s podjetjem Valicon v maju opravil raziskavo uporabe spletnih video vsebin, ki je pokazala, da video vsebine prek spleta gleda 86 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Med...
|
|
RTV Slovenija
|
petek, 30. maj 2008 ob 10:25 |
V Sloveniji kar 86 odstotkov uporabnikov medmrežja gleda tudi videovsebine, od katerih so najbolj priljubljene novice.Novice namreč tedensko ali še pogosteje spremlja 49 odstotkov uporabnikov,...
|
|
Moj mikro
|
sreda, 21. maj 2008 ob 08:51 |
iPROM VIDEO – nov pristop na področju spletnega video oglaševanja.preberi več
|
|
Večer
|
ponedeljek, 7. april 2008 ob 10:00 |
Slovenski uporabniki vedno več časa posvečajo internetu, posameznim dejavnostim na njem namenijo v povprečju od ene in pol do dve uri na dan. Največ časa brskajo po spletu, nekaj manj kot tretjino časa pa po spletu medsebojno komunicirajo. Raziskava medijske uporabe med slovenskimi...
|
|
Večer
|
ponedeljek, 25. februar 2008 ob 00:15 |
Obiskovalci virtualnega sveta Second Life lahko odslej opazijo tudi slovenske plakate za Toyoto. Medijska agencija ZenithOptimedia je namreč v sodelovanju s spletnim medijskim zakupnikom Iprom in podjetjem FM Virtual zakupila dvajset oglasnih mest na virtualnih oglasnih plakatih, ki so prisotni v...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Naprej > Konec >>
|