zurnal24.si
|
nedelja, 16. december 2007 ob 07:43 |
Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov, kaže raziskava, ki sta jo izvedla podjetji Iprom in Valicon.
|
|
Finance
|
nedelja, 16. december 2007 ob 07:26 |
Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov, kaže raziskava, ki sta jo spomladi med slovenskimi...
|
|
Računalniške novice
|
torek, 11. december 2007 ob 11:46 |
iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo njihovih spletnih nakupovalnih navadah. Rezultati raziskave med 8046 anketiranci kažejo, da prek interneta vsaj...
|
|
Monitor
|
torek, 11. december 2007 ob 11:14 |
iPROM in Valicon sta objavila rezultate spomladanske raziskave spletnih nakupovalnih navad Slovenk in Slovencev, ki se je je udeležilo več kot 8.000 anketirancev.
...
|
|
Računalniške novice
|
sreda, 5. december 2007 ob 07:03 |
Slovenci izjemno radi deskamo po svetovnem spletu in množično uporabljamo spletne storitve, ki so nam na voljo. V korist interneta vse bolj zanemarjamo ostale medije, kar dokazuje tudi raziskava,...
|
|
386tele.com
|
torek, 4. december 2007 ob 04:05 |
iPROM in Valicon sta v prvem tednu novembra med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo medijske porabe različnih medijev. Izsledki raziskave kažejo, da posamezniki vse več časa...
|
|
Večer
|
ponedeljek, 3. december 2007 ob 00:00 |
Po podatkih raziskave o spremljanju medijev, ki sta jo izvedli družbi Valicon in Iprom, namenijo posamezniki ob delovnih dneh kar 39 odstotkov medijskega časa internetnim vsebinam. Sledi spremljanje radijskih programov (19 odstotkov časa) in televizije (17 odstotkov). Razmerja se nekoliko...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Naprej > Konec >>
|