Dnevnik
|
četrtek, 16. september 2021 ob 22:30 |
Danes so na Websi dnevu, festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja, podelili nagrade websi za digitalne presežke v preteklem letu. To največje tekmovanje za digitalne projekte v državi letos praznuje 10. obletnico, letos je bilo tudi rekordno...
|
|
Računalniške novice
|
petek, 10. september 2021 ob 15:00 |
Digitalni svet se še naprej hitro razvija, tako da IT delavcem v enaki meri prinaša priložnosti in nove izzive. Hitrost razvoja se bo verjetno še povečala, saj umetna inteligenca, avtomatizacija...
|
|
Svet 24
|
nedelja, 5. september 2021 ob 13:03 |
Vladni urad za komuniciranje, ku upravlja vladno spletno stran na facebooku, je letos plačal 30 sponzorskih objav na tem družbenem omrežju. Le ena govori o cepljenju, štiri so posvečene...
|
|
Monitor
|
torek, 13. julij 2021 ob 10:00 |
Podjetje iPROM je tudi letos izvedlo analizo opremljenosti in navad slovenskega internetnega potrošnika. Rezultati, ki zajemajo prometne podatke iz vzorca 1,6 milijona slovenskih uporabnikov (20,9...
|
|
Tehnokrat
|
četrtek, 1. julij 2021 ob 13:36 |
Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2021 zabeležile 8-odstotno rast, oglaševalci pa bodo v povprečju zanj namenili dobrega pol milijona evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle...
|
|
Tehnokrat
|
ponedeljek, 31. maj 2021 ob 10:36 |
Pametni telefoni in prenosni računalniki so v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave družb iPROM in Valicon o medijski potrošnji v Sloveniji. Izsledki raziskave kažejo, da so...
|
|
Finance
|
sreda, 7. april 2021 ob 20:30 |
Globalni trg digitalnega videooglaševanja, katerega vrednost je leta 2020 znašala 37,97 milijarde dolarjev, naj bi se letno povečeval za 4,3 odstotka in leta 2023 presegel 43 milijard.
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>
|