Tehnokrat
|
četrtek, 1. julij 2021 ob 13:36 |
Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2021 zabeležile 8-odstotno rast, oglaševalci pa bodo v povprečju zanj namenili dobrega pol milijona evrov. Naložbe v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih bodo zrastle...
|
|
Tehnokrat
|
ponedeljek, 31. maj 2021 ob 10:36 |
Pametni telefoni in prenosni računalniki so v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave družb iPROM in Valicon o medijski potrošnji v Sloveniji. Izsledki raziskave kažejo, da so...
|
|
Finance
|
sreda, 7. april 2021 ob 20:30 |
Globalni trg digitalnega videooglaševanja, katerega vrednost je leta 2020 znašala 37,97 milijarde dolarjev, naj bi se letno povečeval za 4,3 odstotka in leta 2023 presegel 43 milijard.
|
|
Računalniške novice
|
četrtek, 1. april 2021 ob 07:25 |
Družba iPROM je nadgradila tehnologijo iPROM Cloud z naprednim algoritmom za semantično ciljanje, zasnovanim za učinkovitejše iskanje stičnih točk med vsebino spletnih strani in vsebino...
|
|
Tehnokrat
|
torek, 30. marec 2021 ob 11:18 |
Družba iPROM je nadgradila tehnologijo iPROM Cloud z naprednim algoritmom za semantično ciljanje, zasnovanim za učinkovitejše iskanje stičnih točk med vsebino spletnih strani in vsebino oglasov. Nova generacija semantičnega ciljanja z uporabo...
|
|
Računalniške novice
|
petek, 15. januar 2021 ob 10:23 |
iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. Po...
|
|
Tehnokrat
|
četrtek, 14. januar 2021 ob 09:22 |
iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>
|