SOZ

Skoraj tretjina jih dostopa prek iskalnikov
24ur.com
sreda, 25. julij 2012 ob 12:15
Vsak drugi spletni uporabnik do spletne strani dostopi z neposrednim vpisom URL naslova v spletni brskalnik. Povečuje pa se delež tistih, ki do določene spletne strani dostopajo z...
 
Na planincah: Danoneju le opomin
Delo
sreda, 11. julij 2012 ob 09:00
Ljubljana - Oglaševalska kampanja francoskega Danoneja za jogurte Na planincah je po nedavni razsodbi častnega razsodišča oglaševalske zbornice dobila epilog tudi z odločbami tržne in...
 
Na spletu narašča zanimanje za prehransko tematiko
Demokracija
petek, 6. julij 2012 ob 11:17
Zadnji podatki raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) na spletu kažejo, da narašča zanimanje za prehransko tematiko. Vsakega...
 
Na spletu vse več zanimanja za hrano
SiOL.net
petek, 6. julij 2012 ob 10:10
Hrana že dolgo ni več zgolj gorivo za telo, ljudem je zmeraj bolj pomembno, kako in kaj zaužijejo. To potrjujejo tudi izsledki MOSS, po katerih na spletu narašča zanimanje za prehranske...
 
Na spletu iščemo odgovore na vprašanja o prehrani
24ur.com
petek, 6. julij 2012 ob 09:27
Vse več Slovencev na spletu zanima prehranska tematika. Po raziskavi MOSS so ji sicer bolj naklonjeni starejši spletni uporabniki, torej uporabniki, ki so starejši od 55 let. Vedno...
 
Barbara Modic bo predsednica 23. Sofa
Finance
torek, 3. julij 2012 ob 22:30
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) je za predsednico 23
 
Slovenci na internet, da bi poslušali glasbo
24ur.com
torek, 26. junij 2012 ob 12:45
Vedno več Slovencev internet uporablja za poslušanje radia ali glasbe. Sicer pri tem prevladujejo mlajše generacije, a tudi starejši od 55 let vsaj enkrat mesečno poslušajo glasbo...
 
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian