SOZ

Prodaja tiskanih medijev nič več navzdol
RTV Slovenija
sreda, 3. marec 2010 ob 15:50
Trend padanja prodaje tiskanih medijev se končuje, pri čemer jih je 20 začelo dosegati rast povprečne prodane naklade. Edini brez negativnega trenda pa so brezplačniki.
 
Tiskani mediji že spet priljubljeni
RTV Slovenija
sreda, 3. marec 2010 ob 15:50
Trend padanja prodaje tiskanih medijev se končuje, pri čemer jih je 20 začelo beležiti rast povprečne prodane naklade. Edina kategorija medijev brez negativnega trenda pa so brezplačniki.
 
Upadanje prodanih naklad tiskanih medijev se umirja
SiOL.net
sreda, 3. marec 2010 ob 15:24
Ljubljana - Trend upadanja povprečnih prodanih naklad tiskanih medijev se umirja, so povedali na Slovenski oglaševalski zbornici in dodali, da za tiskane medije ni bojazni.
 
Upadanje prodanih naklad tiskanih medijev se umirja
Planet
sreda, 3. marec 2010 ob 14:40
3. 3. (STA) - Trend upadanja povprečnih prodanih naklad tiskanih medijev se umirja, sta na predstavitvi projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN) v Ljubljani pojasnili predstavnici...
 
Za tiskane medije ni bojazni: Upadanje prodanih naklad se umirja
Dnevnik
sreda, 3. marec 2010 ob 14:40
Trend upadanja povprečnih prodanih naklad tiskanih medijev se umirja, sta na predstavitvi projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN) danes v Ljubljani pojasnili predstavnici...
 
Glasbo ali radio prek spleta posluša tretjina uporabnikov
SiOL.net
sobota, 27. februar 2010 ob 14:50
Ljubljana - Tretjina slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat tedensko uporablja splet za poslušanje glasbe ali radia.
 
Lani porast spletnega oglaševanja
zurnal24.si
petek, 26. februar 2010 ob 15:44
V Sloveniji je 58 odstotkov oglaševanja na televiziji in le dobre 3 odstotke na internetu. ZDA ima na TV 32 odstotkov oglaševanja, na internetu pa...
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian