Planet
|
četrtek, 19. november 2009 ob 12:02 |
19. 11. (STA) - Najbolj prodajan dnevnik v tretjem letošnjem četrtletju ostajajo Slovenske novice, med tedniki pa je še naprej najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, kaže nova objava podatkov v...
|
|
Večer
|
četrtek, 19. november 2009 ob 00:00 |
O možnosti sobivanja odnosov z javnostmi, marketinga in oglaševanja za učinkovitejše organizacije so minuli petek na Visoki poslovni šoli Doba razpravljali predstavniki vseh treh komunikacijskih...
|
|
Dnevnik
|
ponedeljek, 26. oktober 2009 ob 21:50 |
Spletna stran 24ur.com je bila tudi septembra najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji, je pokazala raziskava merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) Slovenske oglaševalske zbornice. Sledita...
|
|
Finance
|
torek, 6. oktober 2009 ob 22:30 |
Nov oglaševalski kodeks bo SOZ v jesenskem semestru predstavil tudi študentom trženja in oblikovanja
|
|
inDirekt
|
četrtek, 1. oktober 2009 ob 14:48 |
Z današnjim dnem je tudi v praksi začel veljati novi Slovenski oglaševalski kodeks, ki so ga člani Slovenske oglaševalske zbornice sprejeli na zboru članov sredi marca letos. Oglaševalsko...
|
|
Večer
|
petek, 21. avgust 2009 ob 01:00 |
Prodane naklade tiskanih medijev še vedno upadajo, so v projektu RPN pokazali na straneh Slovenske oglaševalske zbornice včeraj objavljeni podatki o prodanih in drugih nakladah tiskanih medijev. Takšnemu trendu pa se od letošnjega aprila upira tednik Večera 7 dni, ki je prodano naklado...
|
|
Dnevnik
|
četrtek, 20. avgust 2009 ob 22:00 |
Dnevni časopisi še naprej opažajo strm padec naklade. V drugem četrtletju letos so jo oklestili še za dodatnih nekaj odstotkov, pri čemer je najmanjše zmanjšanje prodaje doživel Dnevnik. Medtem ko so najbližji konkurenti v primerjavi s prvim četrtletjem lani imeli več kot 1000 izvodov...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>
|