SOZ

Popravek: Med dnevniki najbolj pada Ekipa
Finance
četrtek, 20. avgust 2009 ob 20:01
V članku z zgornjim naslovom, objavljenim v 160. številki Financ, v četrtek, 20. avgusta 2009, sem napačno navedla vir podatkov o prodajni nakladi slovenskih dnevnikov. Slovenska oglaševalska...
 
Nedeljski Dnevnik ostaja najbolj prodajan tednik v Sloveniji
Dnevnik
četrtek, 20. avgust 2009 ob 12:20
Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji v drugem letošnjem četrtletju in prvem polletju so bile Slovenske novice, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik...
 
Najbolj prodajan dnevnik še vedno Slovenske novice
Planet
četrtek, 20. avgust 2009 ob 12:15
20. 8. (STA) - Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji v drugem letošnjem četrtletju in prvem polletju so bile Slovenske novice, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal, kažejo podatki nove objave podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade...
 
Slovenske novice in Večer z največjim padcem naklade
Blogi
četrtek, 20. avgust 2009 ob 08:25
Najnovejši podatki Slovenske oglaševalske zbornice o prodani nakladi slovenskih dnevnih časopisov potrjujejo, da splošni osip kupcev čedalje bolj občutita tudi bulvarec Slovenske novice in poslovni dnevnik Finance. Število prodanih izvodov Novic je v drugem letošnjem četrtletju primerjavi...
 
Med dnevniki najbolj pada Ekipa
Finance
sreda, 19. avgust 2009 ob 18:05
Vsem slovenskim dnevnikom je v zadnjem letu padla prodana naklada, je pokazala revidirana analiza SOZ. Najbolj je padla Ekipa
 
Sodelovanje med DMS IN SOZ
Večer
četrtek, 13. avgust 2009 ob 01:00
Dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije (DMS), in Roman Berčon, predsednik upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), sta podpisala dogovor o strokovnem partnerstvu njunih organizacij. Vodilni predstavniki obeh organizacij verjamejo, da je v dobro...
 
Tisk ne bo izumrl
Večer
petek, 31. julij 2009 ob 01:00
Slovenski tisk krvavi, pravi Slovenska oglaševalska zbornica. Časniki natisnejo vedno manj izvodov, te pa prebere vedno manj bralcev. Še manj jih kupi. Kako zbornica ve? Že vrsto let spremlja medije in njihovo razširjenost, pač zato, da oglaševalci vejo, kje oglaševati. S slovito Nacionalno...
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian