SOZ

Delo, Dnevnik in Večer tesno v borbi za bralce
Dnevnik
sreda, 23. julij 2008 ob 22:00
»Branost slovenskih dnevnikov se od julija lani do julija letos v primerjavi z istim obdobjem leto prej ni opazneje spremenila, saj je med dnevniki le Indirekt zabeležil statistično značilen upad branosti,« ugotavlja raziskava nacionalne branosti (NRB), ki jo opravlja Slovenska oglaševalska...
 
MOSS pomlad 2008
Računalniške novice
petek, 20. junij 2008 ob 10:03
Znani so pomladni rezultati projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, SOZ, ter raziskovalne hiše Aragon iz Ljubljane, ki raziskavo...
 
Delo ohranja prednost
Delo
nedelja, 25. maj 2008 ob 14:21
Po najnovejših meritvah Slovenske oglaševalske zbornice o prodanih in distribuiranih nakladah slovenskih časopisov ostaja Delo osrednji dnevno-informativni časnik. Več o tem Janez Markeš v...
 
Projekt Revidirane prodane naklade tiskanih medijev
Računalniške novice
četrtek, 22. maj 2008 ob 10:56
Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 21.05. objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 1. četrtletje 2008. Dnevnik z najvišjo prodano naklado...
 
Stabilna prodaja Večera
Večer
četrtek, 22. maj 2008 ob 10:00
Slovenska oglaševalska zbornica je včeraj objavila, koliko izvodov so slovenski tiskani mediji prodali od januarja do marca 2008. In kako so se odrezali dnevni časopisi? V primerjavi s trimesečjem poprej so nove kupce pridobile le Finance (4,1% rast prodaje) in Slovenske novice (0,5%)...
 
Dnevnik v enem letu pridobil skoraj tisoč novih naročnikov
Dnevnik
sreda, 21. maj 2008 ob 22:00
Po podatkih o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 1. četrtletje 2008, ki jih objavlja Slovenska oglaševalska zbornica, se razlika med najbolj branima splošnoinformativnima dnevnikoma Delo in Dnevnik iz četrtletja v četrtletje zmanjšuje.
 
Finance in Slovenske novice navzgor, drugi dnevniki navzdol
Blogi
sreda, 21. maj 2008 ob 13:52
Skupna prodana naklada petih slovenskih dnevnikov je po danes objavljenih podatkih Slovenske oglaševalske zbornice v prvem četrtletju letošnjega leta v primerjavi s četrtletjem prej za malenkost upadla. Občutneje je nižja naklada Dela, Dnevnik in Večer sta komaj opazno nazadovala, več...
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian