SOZ

Oglaševalec leta 2007 je podjetje Engrotuš
Dnevnik
četrtek, 13. marec 2008 ob 16:43
Zmagovalec naziva Oglaševalec leta, ki ga podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je letos podjetje Engrotuš. V zadnjem krogu se je za nagrado potegovalo pet nominirancev, komisija pa je svojo...
 
Oglaševalec leta 2007 je podjetje Engrotuš
SiOL.net
četrtek, 13. marec 2008 ob 16:20
Portorož - Zmagovalec naziva Oglaševalec leta, ki ga podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je letos podjetje Engrotuš.
 
Kdo bo oglaševalec leta
Večer
ponedeljek, 25. februar 2008 ob 00:15
V izboru za nagrado Oglaševalec leta 2007, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), se v tretjem krogu potegujejo podjetja Engrotuš, Mobitel, Porsche Slovenija, Radenska in Simobil. Zmagovalca bo izbrala komisija, ki jo sestavljajo Roman Berčon, predsednik upravnega odbora SOZ,...
 
Dnevniku prodaja v zadnjem lanskem četrtletju zrasla za tisoč izvodov, konkurenci pa pada
Dnevnik
petek, 22. februar 2008 ob 00:00
Po najnovejših podatkih raziskave Revidirane prodane naklade za četrto četrtletje minulega leta, ki jo je objavila Slovenska oglaševalska zbornica, se je prodaja časopisa Dnevnik v tem obdobju povečala za več kot dva odstotka oziroma so bralci kupili za približno tisoč več izvodov ...
 
Branost dnevnikov višja od prvotno objavljene
Dnevnik
petek, 15. februar 2008 ob 22:00
Slovenska oglaševalska zbornica je včeraj sporočila, da je izvajalec raziskave nacionalne raziskave branosti (NRB) pri zadnji objavi valutnih podatkov branosti naredil napako. Ta je povzročila, da je bil objavljeni doseg dnevnikov nekoliko nižji od dejanskega. Branost dnevnikov je tako po...
 
Nacionalna raziskava branosti: Doseg dnevnikov je dejansko višji
Večer
petek, 15. februar 2008 ob 19:16
Iz Slovenske oglaševalske zbornice so sporočili, da je januarja objavljen doseg dnevnikov po nacionalni raziskavi branosti dejansko višji. Seštevek dosega vseh slovenskih dnevnih časopisov je...
 
NRB: Doseg dnevnikov je dejansko višji
Planet
petek, 15. februar 2008 ob 18:53
15. 2. (STA) - Iz Slovenske oglaševalske zbornice so sporočili, da je januarja objavljen doseg dnevnikov po nacionalni raziskavi branosti dejansko višji. Seštevek dosega vseh slovenskih dnevnih časopisov je namreč nižji za 2,3 odstotka in ne 5,6 kot je pokazal prvotni izračun.
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian