Moj mikro
|
sobota, 15. marec 2014 ob 02:46 |
AdBreak je inovativen in tehnološko dovršen koncept za oglaševanje v digitalnih medijih, ki oglaševalcu zagotavlja nadpovprečno opaznost in edinstveno pozicioniranje, združeno z zabavno in...
|
|
Računalniške novice
|
petek, 14. marec 2014 ob 15:43 |
AdBreak je inovativen in tehnološko dovršen koncept za oglaševanje v digitalnih medijih, ki oglaševalcu zagotavlja nadpovprečno opaznost in edinstveno pozicioniranje, združeno z zabavno in...
|
|
Grafičar
|
četrtek, 13. marec 2014 ob 13:00 |
iPROM z novim oglasnim formatom premika mejnike med učinkovitostjo, inovativnostjo in uporabniško izkušnjo
|
|
Slo-Tech
|
Avtor Matej Huš
|
ponedeljek, 24. februar 2014 ob 18:10 |
Pri Nokii je skoraj tako kakor na Balkanu - čeprav se nikamor ne preseliš, se vsake toliko let znajdeš v novi državi. Telefoni, ki jih izdaja finski velikan, zdaj že Microsoftova podružnica, so...
|
|
Monitor
|
ponedeljek, 24. februar 2014 ob 11:00 |
»Project X« ponavadi v filmih poimenujejo projekte, ki so tajni, revolucionarni ali pač že kako drugače odstopajo od običajnih projektov. In odstopajo tudi trije telefoni Nokia X, ki jih je...
|
|
Slo-Tech
|
Avtor Matej Huš
|
četrtek, 20. februar 2014 ob 17:37 |
Facebook kupuje podjetje WhatsApp, ki skrbi za istoimensko aplikacijo za mobilno sporočanje. Zanjo bodo odšteli rekordnih 19 milijard dolarjev, od tega 12 milijard dolarjev v delnicah Facebooka,...
|
|
Monitor
|
četrtek, 20. februar 2014 ob 08:00 |
Izredno priljubljena aplikacija za trenutno sporočanje, ki ima odjemalce za veliko različnih operacijskih sistemov (celo za Symbian), bo našlo novo streho, saj bodo pri Facebooku zanj odšteli...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naprej > Konec >>
|