Dnevnik
|
torek, 22. april 2014 ob 00:05 |
Zaradi svetovnih trendov, na katere je v veliki meri vplivala suša, so se odkupne cene mleka v Sloveniji zvišale za 20 odstotkov, pridelava mleka pa se je znižala za približno sedem...
|
|
RTV Slovenija
|
ponedeljek, 21. april 2014 ob 13:20 |
Slovenski kupci so naklonjeni domačim blagovnim znamkam - zanje so se odločili kar v 109 od skupno 192 različnih tržnih kategorij raziskave. Slovenske blagovne znamke pa so cenjene tudi na trgih...
|
|
SiOL.net
|
ponedeljek, 21. april 2014 ob 12:56 |
Slovenski kupci so naklonjeni domačim blagovnim znamkam, ki imajo po njihovem mnenju ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo
|
|
Svet 24
|
ponedeljek, 21. april 2014 ob 10:56 |
Slovenski kupci so naklonjeni domačim blagovnim znamkam, ki imajo po njihovem mnenju ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo, je pokazala mednarodna raziskava Best Buy Award. Ta je pokazala, da...
|
|
Dobra novica
|
četrtek, 17. april 2014 ob 07:00 |
Humanitarno društvo KID otrok otroku iz Nove Gorice je včeraj od Ljubljanskih mlekarn dobilo tisoč litrov mleka, ki jih bodo namenili tistim, ki ga najbolj potrebujejo. V humanitarni akciji, v...
|
|
Delo
|
torek, 15. april 2014 ob 21:00 |
Nova Gorica - Humanitarno društvo KID otrok otroku je včeraj od Ljubljanskih mlekarn dobilo tisoč litrov mleka, ki jih bodo namenili socialno najbolj ogroženim družinam.
V akciji je...
|
|
Računalniške novice
|
ponedeljek, 14. april 2014 ob 12:56 |
Splošna internetna populacija v Sloveniji meni, da imajo domače blagovne znamke ugodnejše razmerje med ceno in kakovostjo. Po podatkih mednarodne raziskave Best Buy Award za obdobje 2013/2014 je...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 Naprej > Konec >>
|