TBWA

SOF: Pojavnost znamk na družabnih omrežjih je (skoraj) nujna
RTV Slovenija
petek, 30. marec 2012 ob 22:37
Slogan 21. slovenskega oglaševalskega festivala je bil Dialog na prepihu, a je bila ključna beseda festivala zagotovo dejavna vpletenost uporabnika oziroma potrošnika.
 
Znamka leta je drugo leto zapored Orto
24ur.com
petek, 30. marec 2012 ob 22:35
Na 21. festivalu SOF so že drugo leto zapored za znamko leta razglasili Orto. Agencija leta je postala Luna TBWA. Najboljši produkcijski hiši filmskih oz. radijskih oglasov sta...
 
Za nami je Orto leto
Podpalmo.si
petek, 30. marec 2012 ob 22:34
S podelitvijo nagrad najboljšim se je v Portorožu zaključil 21. Slovenski oglaševalski festival. Agencija leta je postala agencija Luna TBWA,...
 
»Trženje je trgovina z osebnimi podatki«
Delo
petek, 30. marec 2012 ob 22:30
Portorož - Letošnja festivalska bera je bila v vseh pogledih skromnejša kot v preteklih letih, zadnji dan pa je med drugim prinesel preizpraševanje o piratih, oglaševalcih in drugih...
 
Ni jasnega odgovora, kdo je resnični Kekec
Delo
sreda, 28. marec 2012 ob 21:30
Bernardin — Klasično obalno lokacijo, Grand Hotel Bernardin, so danes že enaindvajsetič zavzeli tržniki, oglaševalci, piarovci, novinarji in drugi, ki so na Slovenski oglaševalski...
 
Na Sofu v ospredju dialog
Finance
torek, 27. marec 2012 ob 22:30
Za nagrade letos tekmuje precej manj del kot lani
 
Iščejo pogum in inovativnost
Finance
torek, 13. marec 2012 ob 22:30
Za nagrade na Sofu se letos poteguje manj del kot lani; žirija upa, da so ta kakovostnejša
 
<< Začetek < Nazaj 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian