Dnevnik
|
torek, 26. november 2013 ob 00:05 |
Slabih 250.000 evrov je javna agencija Spirit plačala madžarskemu nizkocenovniku Wizz Air za dvomesečno oglaševanje Slovenije.
|
|
Krizno ogledalo
|
sobota, 2. november 2013 ob 09:30 |
Brnik, 2. novembra (STA) – Adria Airways in Aerodrom Ljubljana, ki ju namerava vlada privatizirati, kljub negotovi lastniški strukturi stremita k...
|
|
Finance
|
torek, 29. oktober 2013 ob 22:30 |
Turkish Airlines, Finnair, nizkocenovnik Wizz Air in boljše poslovanje domače Adrie so Aerodromu Ljubljana, ki je že v postopku prodaje, izboljšali polletne rezultate, kažejo revidirani...
|
|
Delo
|
torek, 22. oktober 2013 ob 06:00 |
Ljubljana – Domnevno slaba letalska povezanost Slovenije je med turističnimi delavci pogosto omenjana kot pomemben zaviralni dejavnik za razvoj. Vodja sektorja za turizem pri Spiritu Karmen...
|
|
SiOL.net
|
sobota, 28. september 2013 ob 06:00 |
Ljubljana - Nagradne milje so močno marketinško orožje letalskih prevoznikov, a ti pogosto obljubijo več kot so v praksi sploh sposobni izpolniti. Pomembno je branje drobnega tiska.
|
|
Dnevnik
|
ponedeljek, 2. september 2013 ob 00:10 |
Zjutraj v Velenju predstavitev našega predloga korporativne identitete Gorenja. Sestanek s predsednikom uprave in ožjim vodstvom. // Vloga oblikovanja, kot jo vidimo v Gigu, je transformacija idej...
|
|
Svet 24
|
torek, 20. avgust 2013 ob 18:00 |
Aerodrom Ljubljana je v prvem polletju ustvaril več prihodkov in dobička, prek letališča je potovalo tudi več potnikov. Prihodki so se na letni ravni zvišali za 1,9 odstotka na 14,84 milijona...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Naprej > Konec >>
|