24ur.com
|
sreda, 23. julij 2014 ob 13:01 |
V juniju je povprečni slovenski uporabnik za brskanje po spletu porabil dobrih 11 ur, a so moški za kar nekaj ur prekašali ženske. Največ časa sicer na spletu preživijo tisti, ki imajo...
|
|
Računalniške novice
|
sreda, 9. julij 2014 ob 15:30 |
Največ spletnih uporabnikov, ki prebirajo male oglase na spletu tedensko ali pogosteje, je iz starostne skupine od 35 do 44 let, sledijo jim uporabniki iz starostnih skupin 25 do 34 let ter 45 do 54...
|
|
Moj mikro
|
sreda, 9. julij 2014 ob 13:04 |
Po zadnjih podatkih MOSS male oglase na spletu tedensko ali pogosteje prebira 25,24 odstotkov spletnih uporabnikov.
|
|
Primorske novice
|
torek, 8. julij 2014 ob 12:40 |
Po zadnjih podatkih MOSS male oglase na spletu vsaj enkrat letno prebira 83,65 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov. Tedensko ali pogosteje male oglase prebira 25,24 odstotka uporabnikov, 22,60...
|
|
Delo
|
torek, 8. julij 2014 ob 12:05 |
Ljubljana – Male oglase na spletu tedensko ali pogosteje prebira 25 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, kažejo novi podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Vsak...
|
|
24ur.com
|
torek, 8. julij 2014 ob 10:25 |
25,24 odstotkov spletnih uporabnikov tedensko ali pogosteje prebira male oglase. Po podatkih MOSS je spletnih uporabnikov, ki brskajo po malih oglasih tedensko ali pogosteje, 364.016. Ti uporabniki...
|
|
Delo
|
nedelja, 6. julij 2014 ob 18:00 |
Modna industrija je ena redkih panog, kjer imajo ženske dominantno vlogo in so tudi bolje plačane kot moški. Precej bolje.
In prav gotovo edina panoga, kjer cekine prinaša ravno privlačen...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Naprej > Konec >>
|