Da, sprejmem piškotke in boljšo izkušnjo na tej spletni strani. Preberi več...
Ta spletna stran uporablja piškotke. Kljub prizadevanju vam zaradi narave spletne strani ne moremo zagotoviti, da ob uporabi te spletne strani ne boste prejeli piškotka z naše ali strani ponudnika agregiranih vsebin, ki bi utegnil zahtevati vaše izrecno soglasje glede na interpretacije zakonodaje, ki jo je R Slovenija sprejela na podlagi Direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah. Zato vas prosimo, da sprejmete piškotke in omogočite, da tudi ta spletna stran deluje kot ostale strani na internetu.
Z uporabo spletne strani se strinjate s Pravili.
 

Kdo nosi odgovornost za marketinški proračun?

Večer
četrtek, 15. julij 2010 ob 00:00
Več kot stoletje nazaj je trgovski mogotec Wanamaker ugotovil, da je "polovica vsega tržnega proračuna vržena skozi okno - težava pa je v tem, da ne vemo, katera". Videti je, da nas to isto vprašanje muči še danes, možen odgovor nanj pa je v predstavitvi pod naslovom "Marketinški proračun - zapravljen denar ali dobra naložba?" na drugem zajtrku Effie predstavil Andrzej Lojewski, direktor trženja v...

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian