Da, sprejmem piškotke in boljšo izkušnjo na tej spletni strani. Preberi več...
Ta spletna stran uporablja piškotke. Kljub prizadevanju vam zaradi narave spletne strani ne moremo zagotoviti, da ob uporabi te spletne strani ne boste prejeli piškotka z naše ali strani ponudnika agregiranih vsebin, ki bi utegnil zahtevati vaše izrecno soglasje glede na interpretacije zakonodaje, ki jo je R Slovenija sprejela na podlagi Direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah. Zato vas prosimo, da sprejmete piškotke in omogočite, da tudi ta spletna stran deluje kot ostale strani na internetu.
Z uporabo spletne strani se strinjate s Pravili.
 

New Customer Service Models to Transform Energy Companies Customer Relationships

Energetika.NET
petek, 18. oktober 2019 ob 00:20
“Consumer expectations, technological advances and the need to reduce service costs are the main causes of the transformation of the customer service landscape. Gone are the days when energy companies controlled customer service communication through operational efficiency. There are many customer service tools, all offering different purposes, advantages and challenges, while they all vary in the...

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian