»Imenuj in osramoti«

Delo
ponedeljek, 21. marec 2011 ob 06:00
Kako učinkovito je oglaševanje, je najbolj odvisno od tega, kako oglasno sporočilo vidi in sprejme potrošnik. Zato je tudi v interesu oglaševalske industrije, da si sama postavlja meje ustvarjalnega ter da je korektna. Edino tako lahko ščiti svojo pravico do svobodnega, kreativnega in hkrati odgovornega komuniciranja, obenem pa ščiti tudi potrošnike. Pravila, ki so temelj samoregulative, so zbrana v oglaševalskem kodeksu, na podlagi katerega posebno razsodišče presoja primere kršitev, brez katerih – žal – ne gre. Pred kratkim so bile sprejete tri nove razsodbe.

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian