L'Oreal Slovenija uvedel svetovanje potrošnikom

Revija Viva
četrtek, 19. maj 2011 ob 20:00
L'Oreal Slovenija je uvedel specializirano storitev svetovanja potrošnikom. Odslej lahko vsaka Slovenka ali Slovenec, ki išče nasvet oziroma ima predlog ali pritožbo v zvezi z izdelki znamk L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy in La Roche Posay, pokliče posebno telefonsko številko ali piše na e-naslov, kjer je na voljo ekipa za raznolika vprašanja potrošnikov. Svetovalci, ki odgovarjajo po telefonu, so na voljo vsak delovni dan v tednu (od ponedeljka do petka, razen ob praznikih), med 9. in 17. uro.

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Sorodno

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian