GospodarsTVo: Igor Maroša o Mercatorju po prevzemu

Delo
petek, 24. oktober 2014 ob 18:00

V štirih mesecih, odkar je Mercator v hrvaških rokah, se je spremenilo marsikaj, pojasnjuje Igor Maroša, član uprave Mercatorja, še najmanj za slovenske dobavitelje in potrošnike. Spremembe so predvsem na trgih, kjer se združujejo prodajne mreže Merkcatorja in Konzuma. Z združitvijo obeh podjetij na vseh trgih postajajo tržni vodje, kar je močna prodajna platforma za vse dobavitelje v regiji, tudi za slovenske, ocenjuje Maroša. Velika trgovska skupina ima če večji potencial za nadaljnjo rast, kar je dobra novica za dobavitelje.

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian