Iztok Sila

Nasvet: Kako zvišati ceno, ne da bi pri tem izgubili kupce
Finance
sreda, 8. junij 2011 ob 22:30
Podjetje naj pri kupcu upraviči dvig cen s pregledno komunikacijo o razlogih za to, o pričakovani višini in dinamiki dviga cen.
 
Prijave v upravni odbor DMS
Večer
ponedeljek, 30. maj 2011 ob 00:10
Upravnemu odboru Društva za marketing Slovenije v sestavi Tomaž Arh (Droga Kolinska), Uroš Cvetko (Valicon), Sašo Dimitrievski (Pristop), mag. Ladeja Godina Košir (Delo), mag. Primož Hvala (H&S...
 
Prvo mesto Mojci Avšič
Finance
torek, 17. maj 2011 ob 22:30
Na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu so sinoči podelili nagrade trženjske stroke, finalisti so bili prvi tržniki Mercatorja, Fructala in Eti
 
Anketa: Trženje je filozofija učinkovitosti
Finance
torek, 10. maj 2011 ob 22:30
Kakšen je pogled marketinških direktorjev leta na to, da je trženje odgovorno za dobiček in rast podjetja. Koliko je to prepričanje uveljavljeno pri nas?
 
Izbor slovenskega naj tržnika letos že petič
Finance
torek, 19. april 2011 ob 22:30
Zmagovalec izbora bo znan 17. maja na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu
 
Anketa: Reforme na trgu dela so nujne
Finance
nedelja, 10. april 2011 ob 22:30
Ali se bo zaradi izida referenduma za vas kaj spremenilo? Ali po vašem mnenju sploh potrebujemo tak zakon oziroma ali je treba urediti študentsko delo?
 
Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami tudi Val 202
RTV Slovenija
četrtek, 3. marec 2011 ob 14:47
Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so med drugimi Renault, Gorenje, Telekom Slovenije, NLB, Zavarovalnica Triglav, Pop TV, Val 202 in Slovenske novice.
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian