Iztok Sila

Razglašene najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji
SiOL.net
četrtek, 3. marec 2011 ob 13:54
Ljubljana - Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so Renault, Gorenje, Telekom Slovenije, NLB, Zavarovalnica Triglav, Pop TV, Val 202, Slovenske novice. SiOL v svoji kategoriji slavil...
 
Iztok Sila v Mladinsko knjigo založbo
Finance
četrtek, 11. november 2010 ob 22:30
 
V Portorožu se pričenja Slovenska marketinška konferenca
Dnevnik
torek, 18. maj 2010 ob 10:18
Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba kot ključni koncepti trženja bodo med osrednjim temami 15. Slovenske marketinške konference, ki se danes pričenja v Portorožu. Kot poudarja predsednik dogodka...
 
Danes se začenaj 15. Slovenska marketinška konferenca
Večer
torek, 18. maj 2010 ob 08:00
Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba kot ključni koncepti trženja bodo med osrednjim temami 15. Slovenske marketinške konference, ki se danes pričenja v Portorožu. Kot poudarja predsednik dogodka...
 
Še 60 dni do 15. Slovenske marketinške konference
SiOL.net
četrtek, 18. marec 2010 ob 14:58
Ljubljana - Rdeča nit 15. Slovenske marketinške konference (SMK), ki bo potekala 18. in 19. maja v Portorožu, bo spraševanje, kako (p)ostati kupčeva prva izbira.
 
Sožitje komunikacij
Večer
četrtek, 19. november 2009 ob 00:00
O možnosti sobivanja odnosov z javnostmi, marketinga in oglaševanja za učinkovitejše organizacije so minuli petek na Visoki poslovni šoli Doba razpravljali predstavniki vseh treh komunikacijskih...
 
Znani finalisti SPORTO nagrade 09!
Sport1.si
četrtek, 29. oktober 2009 ob 08:37
Strokovna žirija v sestavi Maja Makovec Brenčič (predsednica), Franci Zavrl in Iztok Sila (člana) je zasedala preteklo sredo in določila finaliste posameznih kategorij.
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian