Iztok Sila

Med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami tudi Val 202
RTV Slovenija
četrtek, 3. marec 2011 ob 14:47
Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so med drugimi Renault, Gorenje, Telekom Slovenije, NLB, Zavarovalnica Triglav, Pop TV, Val 202 in Slovenske novice.
 
Razglašene najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji
SiOL.net
četrtek, 3. marec 2011 ob 13:54
Ljubljana - Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so Renault, Gorenje, Telekom Slovenije, NLB, Zavarovalnica Triglav, Pop TV, Val 202, Slovenske novice. SiOL v svoji kategoriji slavil...
 
Iztok Sila v Mladinsko knjigo založbo
Finance
četrtek, 11. november 2010 ob 22:30
 
V Portorožu se pričenja Slovenska marketinška konferenca
Dnevnik
torek, 18. maj 2010 ob 10:18
Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba kot ključni koncepti trženja bodo med osrednjim temami 15. Slovenske marketinške konference, ki se danes pričenja v Portorožu. Kot poudarja predsednik dogodka...
 
Danes se začenaj 15. Slovenska marketinška konferenca
Večer
torek, 18. maj 2010 ob 08:00
Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba kot ključni koncepti trženja bodo med osrednjim temami 15. Slovenske marketinške konference, ki se danes pričenja v Portorožu. Kot poudarja predsednik dogodka...
 
Še 60 dni do 15. Slovenske marketinške konference
SiOL.net
četrtek, 18. marec 2010 ob 14:58
Ljubljana - Rdeča nit 15. Slovenske marketinške konference (SMK), ki bo potekala 18. in 19. maja v Portorožu, bo spraševanje, kako (p)ostati kupčeva prva izbira.
 
Sožitje komunikacij
Večer
četrtek, 19. november 2009 ob 00:00
O možnosti sobivanja odnosov z javnostmi, marketinga in oglaševanja za učinkovitejše organizacije so minuli petek na Visoki poslovni šoli Doba razpravljali predstavniki vseh treh komunikacijskih...
 
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian