SiOL.net
|
četrtek, 3. marec 2011 ob 13:54 |
Ljubljana - Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so Renault, Gorenje, Telekom Slovenije, NLB, Zavarovalnica Triglav, Pop TV, Val 202, Slovenske novice. SiOL v svoji kategoriji slavil...
|
|
Finance
|
četrtek, 11. november 2010 ob 22:30 |
|
|
Dnevnik
|
torek, 18. maj 2010 ob 10:18 |
Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba kot ključni koncepti trženja bodo med osrednjim temami 15. Slovenske marketinške konference, ki se danes pričenja v Portorožu. Kot poudarja predsednik dogodka...
|
|
Večer
|
torek, 18. maj 2010 ob 08:00 |
Zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba kot ključni koncepti trženja bodo med osrednjim temami 15. Slovenske marketinške konference, ki se danes pričenja v Portorožu. Kot poudarja predsednik dogodka...
|
|
SiOL.net
|
četrtek, 18. marec 2010 ob 14:58 |
Ljubljana - Rdeča nit 15. Slovenske marketinške konference (SMK), ki bo potekala 18. in 19. maja v Portorožu, bo spraševanje, kako (p)ostati kupčeva prva izbira.
|
|
Večer
|
četrtek, 19. november 2009 ob 00:00 |
O možnosti sobivanja odnosov z javnostmi, marketinga in oglaševanja za učinkovitejše organizacije so minuli petek na Visoki poslovni šoli Doba razpravljali predstavniki vseh treh komunikacijskih...
|
|
Sport1.si
|
četrtek, 29. oktober 2009 ob 08:37 |
Strokovna žirija v sestavi Maja Makovec Brenčič (predsednica), Franci Zavrl in Iztok Sila (člana) je zasedala preteklo sredo in določila finaliste posameznih kategorij.
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 1 2 3 4 5 Naprej > Konec >>
|