Delo
|
sreda, 11. marec 2015 ob 12:28 |
Hafjell - Da se za prihodnost slovenskega alpskega smučanja, ki resda v zadnjih sezonah v članski konkurenci - s častno izjemo Tine Maze - ne dosega odmevnejših dosežkov, vendarle ni bati,...
|
|
SiOL.net
|
torek, 3. marec 2015 ob 19:39 |
Družba Valicon je že dvanajsto leto zapored izmerila moč blagovnih znamk široke potrošnje na območju Slovenije, Hrvaške, BiH, Srbije in Makedonije. Prvo mesto je obranila znamka čokolad...
|
|
Primorske novice
|
torek, 3. marec 2015 ob 17:50 |
Družba za tržne raziskave Valicon je že dvanajsto leto zapored izmerila moč blagovnih znamk široke potrošnje na območju Slovenije, Hrvaške, BiH, Srbije in Makedonije. Prvo mesto je obranila...
|
|
Krizno ogledalo
|
torek, 3. marec 2015 ob 17:23 |
Družba za tržne raziskave Valicon je že dvanajsto leto zapored izmerila moč blagovnih znamk široke potrošnje na območju Slovenije, Hrvaške,...
|
|
Delo
|
torek, 3. marec 2015 ob 16:29 |
Ljubljana - Milka, CocaCola in Vegeta so tri najmočnejše blagovne znamke široke potrošnje v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH, Srbiji in Makedoniji, ugotavlja raziskava Valicona, ki so jo...
|
|
Dnevnik
|
ponedeljek, 9. februar 2015 ob 00:05 |
Panoga za alpsko smučanje v SZS bo minus letošnje sezone, ki naj bi znašal od 120.000 do 250.000 evrov, morala pokriti v naslednji. Pogodbe s sponzorji so vsaj za naslednjo sezono stabilne. Kar 13...
|
|
Delo
|
nedelja, 8. februar 2015 ob 15:00 |
Bil je petek. V Beaver Creeku so se na svetovnem prvenstvu alpskih smučarjev zbujali v dan za ženski smuk. Smo v pisarni Enza Smrekarja, predsednika Smučarske zveze Slovenije, sicer...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>
|