SiOL.net
|
petek, 13. marec 2015 ob 06:00 |
Predsednik uprave in večinski lastnik Atlantic Grupe Emil Tedeschi nam je zaupal, zakaj je zadovoljen z nakupom Droge Kolinske in zakaj za gradnjo nove tovarne ni izbral Slovenije.
|
|
SiOL.net
|
petek, 13. marec 2015 ob 06:00 |
Ona ljubi kuharijo, on rad fotografira. Skupna ljubezen do hrane ju je združila v odličen tandem, ki se pod sloganom Hungry Eyes (lačne oči) ukvarja z oblikovanjem in fotografijo hrane. ...
|
|
Delo
|
sreda, 11. marec 2015 ob 12:28 |
Hafjell - Da se za prihodnost slovenskega alpskega smučanja, ki resda v zadnjih sezonah v članski konkurenci - s častno izjemo Tine Maze - ne dosega odmevnejših dosežkov, vendarle ni bati,...
|
|
SiOL.net
|
torek, 3. marec 2015 ob 19:39 |
Družba Valicon je že dvanajsto leto zapored izmerila moč blagovnih znamk široke potrošnje na območju Slovenije, Hrvaške, BiH, Srbije in Makedonije. Prvo mesto je obranila znamka čokolad...
|
|
Primorske novice
|
torek, 3. marec 2015 ob 17:50 |
Družba za tržne raziskave Valicon je že dvanajsto leto zapored izmerila moč blagovnih znamk široke potrošnje na območju Slovenije, Hrvaške, BiH, Srbije in Makedonije. Prvo mesto je obranila...
|
|
Krizno ogledalo
|
torek, 3. marec 2015 ob 17:23 |
Družba za tržne raziskave Valicon je že dvanajsto leto zapored izmerila moč blagovnih znamk široke potrošnje na območju Slovenije, Hrvaške,...
|
|
Delo
|
torek, 3. marec 2015 ob 16:29 |
Ljubljana - Milka, CocaCola in Vegeta so tri najmočnejše blagovne znamke široke potrošnje v Sloveniji, na Hrvaškem, v BiH, Srbiji in Makedoniji, ugotavlja raziskava Valicona, ki so jo...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>
|